Tangled Hair

Hiusalan opiskelusta, hiusten leikkaamisesta ja värjäämisestä. Ylipäätään hiuksista.

torstai 14. elokuuta 2014

Miä ja miun uus ystävä


Moikka vaan kaikille. Miä oon Isa ja aloitin hiusalan opiskelun viikko sitten. Kaikki on uutta ja jännittävää. Uusi kaupunki, koulu ja luokkatoverit. Tähän blogiin on tarkoitukseni kirjoittaa ja laitella kuvia koulussa opituista sekä tehdyistä asioista. Eipä tässä näin aluksi muuta.
Lähettänyt Isa-Jemina klo 18.55 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)
Oma kuva
Isa-Jemina
Heippadei, olen 22-vuotias parturi-kampaaja opiskelija.
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2016 (19)
    • ▼  toukokuuta (6)
      • Valmistuminen häämöttää nurkan takana
      • Kiharanuttura letillä
      • Matkan jälkeen
      • Viimeiset päivät Kanadassa
      • Rotary Career Symposium
      • Hauskanpitoa
    • ►  huhtikuuta (10)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (1)
  • ►  2015 (16)
    • ►  joulukuuta (3)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (3)
    • ►  helmikuuta (3)
    • ►  tammikuuta (3)
  • ►  2014 (21)
    • ►  joulukuuta (8)
    • ►  marraskuuta (4)
    • ►  lokakuuta (4)
    • ►  syyskuuta (4)
    • ►  elokuuta (1)
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.